FAQ

Veel gestelde vragen :

Hoe zoek ik mijn uniform?
Je uniform is onderverdeeld in categorieën, ofwel per school ofwel per soort kledingstuk.
Je kan gemakkelijk navigeren in de schermen.

Hoelang is mijn pakje onderweg?
Pakjes worden dagelijks verzonden. Je pakje is gemiddeld 2 dagen onderweg.
De pakjes worden verzonden via bpost.

Kan ik mijn pakje laten bezorgen op een ander adres?
Je kan je pakje laten bezorgen door een door jou gekozen adres of afhaalpunt.
De pakjes worden verzonden via bpost.

Hoe kan ik mijn pakje volgen?
Je krijgt wanneer het pakje opgestuurd is krijg je een trackingcode, zodat je je pakje kan volgen.
Hoe retourneren?
Je kan je pakje retour sturen binnen de 14 dagen.
De retourkosten zijn steeds voor eigen rekening.
Je stuurt je pakje naar :
 ’T Wiegske
Bredabaan 509 2170 Merksem

Hoe kan ik de klantendienst bereiken?
Wij zijn steeds telefonisch bereikbaar tijdens onze openingsuren : 036458607
Je kan ook steeds een mailtje sturen naar : wiegske@skynet.be
Je kan ook langs komen in de winkel tijdens de openingsuren :
Dinsdag tot en met vrijdag : 9.30u tot 18.00u
Zaterdag : 10.00u tot 18.00u
’T Wiegske Bredabaan 509 2170 Merksem

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kan je bestelling veilig betalen via paypal, creditkaart of bankkaart, of via homebanking Belfius en KBC.

Webshop gemaakt met EasyWebshop